Doe Pollina's kledingproducten  elders worden verkocht dan op de website?

Ja. De verkoop vindt online plaats via de website en ook persoonlijk via het kledingdepot Pollina's in Grace Holland (schema op de homepagina)


Hoe vaak worden producten aangevuld?

We doen ons best om snel een nieuwe voorraad aan te bieden, maar we zijn afhankelijk van de beschikbaarheid van producten volgens de leveranciers. Aarzel niet om op de knop Ale Alert te klikken om op de hoogte te worden gehouden van een mogelijke aanvulling.

Ik heb een bestelling gedaan. Wanneer komt ze aan?

Het klaarmaken van een bestelling is 1 op 2  werkdagen. Vervolgens wordt de bestelling door Bpost verwerkt binnen 2 tot 5 werkdagen voor Frankrijk en België en 3 tot 10 werkdagen voor andere landen. Houd er rekening mee dat deze deadlines kunnen variëren tijdens promoties, vakanties, in het geval van een feestdag. Bedankt voor uw begrip en geduld.

Hoe contact opnemen met de klantenservice?

Verzoeken van klanten mogen uitsluitend worden verzonden naar contact@pollinasclothes.be

Ik heb de klantenservice gemaild, wanneer kan ik een reactie verwachten?

Ons streven is om binnen 48 uur op je te reageren.

Kunnen we een bestelling retourneren?

Als sommige producten in uw bestelling helaas niet aan uw verwachtingen voldoen, worden alleen de beschadigde producten binnen 14 werkdagen na de datum van de bestelling vervangen. De klant dient foto's van de producten bij ontvangst mee te sturen in het retourpakket.

De goederen moeten in nieuwe staat, in de originele verpakking en ongebruikt aan ons worden geretourneerd, bij gebreke waarvan terugbetaling niet mogelijk is.

Retourkosten zijn volledig voor rekening van de klant.

Kan niet worden teruggenomen voor elk pakket waarvan geen enkel element het mogelijk maakt de afzender te identificeren (naam, voornaam, adres, bestelnummer).

Raadpleeg ons retourbeleid voor aanvullende informatie.

Ik heb mijn orderbevestiging niet ontvangen. Wat moet ik doen?

Orderbevestigingen kunnen binnen 24 uur worden verzonden, afhankelijk van het aantal verzoeken. Als je na 24 uur nog geen orderbevestiging hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice door een e-mail te sturen naar: contact@pollinasclothes.be

Kan ik mijn bestelling wijzigen nadat ik deze heb bevestigd?

De bestelling wordt als definitief beschouwd vanaf het moment dat de klant deze heeft bevestigd.